آموزش سئو تکنیکال

ساخت وبلاگ

آیا می‌خواهید رسیدگی فرمایید که آموزش سئو تکنیکال پست های وردپرس شما از لحاظ لغات کلیدی مطلوب درجه بندی شد‌ه‌است؟ بیشتر مبتدیان با نوشتن لغات کلیدی در گوگل به صورت دستی جايگاه بندی مقاله‌ها خویش را نظارت می نمایند. این عمل به شما ایده دقیقی از مقام مقاله ها برای واژه کلیدی غرض نمی دهد. درین نوشته ی علمی به شما نماد خوا هیم اعطا کرد که چه‌گونه به راحتی تحقیق نمائید که آیا پست های بلاگ وردپرس شما دارنده عبارات کلیدی مطلوب می‌باشند یا این که نه.

چرا بایستی مرتبه بندی لغات کلیدی برای پست های وردپرس خویش را رسیدگی فرمائید؟
بیشتر مبتدیان به آسانی در گوگل کاوش می نمایند تا ببینند آیا پست های آن ها برای آن لغات کلیدی نشانه داده شد‌ه‌است یا این که نه. حتی در این حالت، آنان معمولاً تنها شیت نخستین یا این که احتمالاً کاغذ دوم را در شایسته ترین شرایط تحقیق می نمایند.

مورد این میباشد که ممکن میباشد بعضی وقت ها نوشته ی علمی شما بسیار تحت خیس از دو کاغذ نخستین باشد یا این که بدترین موقعیت ممکن میباشد حتی برای کلمه و واژه کلیدی متبوع شما جايگاه بندی نشده باشد.

در صورتیکه به پژوهش دستی جايگاه بندی لغات کلیدی خویش باور دارید، داده ها مفیدی را که میتوانید برای بهبود جايگاه بندی seo و ارتقا معیار بازدید خویش استعمال فرمائید، از دست می دهید.

بیایید نگاهی به کیفیت نظارت درست سکو بندی عبارات کلیدی برای پست های بلاگ وردپرس خویش بیاندازیم.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 30 تير 1401 ساعت: 14:49

پاندا اسم یکی‌از آپ دیت‌های الگوریتم‌ گوگل میباشد  آموزش سئو تکنیکال که به خواسته پرهیز از بسط تارنما‌های نادر چگونگی و متن‌ها ضعیف در حاصل کاوشِ گوگل و همینطور تقویت و امان از متن ها جامع و یکتا پیاده سازی شد‌ه‌است. درین نوشته ی علمی شما‌را با الگوریتم گوگل پاندا آشنا خوا هیم کرد.

الگوریتم گوگل پاندا چیست؟

الگوریتم گوگل پاندا برای تشخیص محتوای بی چگونگی و نادر بها بوسیله گوگل معرفی شد‌ه‌است. این الگوریتم بسیار مدبرانه در مقابل محتوا عکس العمل می نماید. در‌این نوشته‌ی‌علمی بطور بدون نقص راجع‌به الگوریتم پاندا سخن گردیده‌است. الگوریتم گوگل پاندا در صدر بصورت غیر وابسته از هسته مهم الگوریتم‌های گوگل ارائه گردیده بود اما در غایت در مارچ 2012 با آن ترکیب شد. اسم پاندا برگرفته از یکی کارکنان گوگل به اسم “ناونیت پاندا” است.
الگوریتم پاندای گوگل با استعمال از یک سبک که مطابق جايگاه بندی کیفی اشخاص سازه گردیده است، هر پیج را در یک طبقه از چگونگی مجموعه‌بندی می‌نماید. برای تجدید بنا صفحه های تارنما‌هایی که ذیل اثر این الگوریتم قرار می گیرند، باید متن‌ها کیفیت خوب جایگزین متن‌ها معدود چگونگی گردند و لغت ها بی مضمون‌ و مهمتر از همگی تبلیغات مازاد از باطن متن ها حذف گردند. به طور کلی می بایست تجارب کاربری مربوط به محتوای مربوطه بهبود یابد.

همینطور کل این الگوریتم های که گوگل به شما معرفی می نماید برای اینکه شما در بهینه سازی تارنما خودتان رویش و بسط پیدا نمائید. در حالتی‌که هر مورد از این الگوریتم ها را بدرستی برای تارنما خودتان طراحی نمائید، بطور حتم موتورهای کاوش از شما استقبال خواهند کرد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 87 تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 ساعت: 14:12

seo داخلی فرایندی میباشد متشکل از با صرفه‌سازی آموزش سئو تکنیکال صفحه های به طور منقطع از ایجاد محتوا برای استخراج درجه خوب در نتیجه ها کاوش و ارتقا ترافیک تارنما .

بهینه سازی داخلی مشتمل بر تاکتیک‌هایی میباشد که به مرتبه‌بندی یک ورقه با استعمال از کلمه ها کلیدی غرض امداد می‌نماید.

در حالیکه بهینه سازی داخلی مرتبط با باصرفه‌سازی یک برگه از محتوا میباشد ولی بوسیله گونه های دیگر جستجوگرها نیز هواخواهی می گردد.

seo داخلی به تنهایی ممکن میباشد برای بدست آوردن درجه‌بندی عالی کافی نباشد. بدین ترتیب شما نیاز به استراتژی و seo فنی دارید تا محتوای ورقه شما عالی جايگاه‌بندی خواهد شد و وبسایت شما روی هم رفته جالب‌خیس به لحاظ رسد.

در اینجا یک لیست ۳۳ نکته‌ای برای شما آورده‌ایم که  دربرگیرنده تاکتیک‌‌های اساسی فنی میباشد که برای هواخواهی بهینه سازی داخلی خویش به آن نیاز دارید.

پيشنهاد اینترنت سر: اثر هاست مطلوب بر seo

تحلیل لیست ۳۳ نکته‌ای سئوی داخلی
خوب میباشد پیش از تکثیر هرگونه برگه تازه در تارنما خویش از این لیست به کار گیری نمایید. همینطور می توانید این مورد ها را درمورد محتوای قبل منتشر گردیده خویش نیز جاری ساختن نمائید.

۱.بازرسی در ارتباط کلمه ها کلیدی را برای یافتن کلمه ها کلیدی بلندتر اعمال دهید

یک بهینه سازی داخلی مخصوص از کشف کردن شایسته ترین کلید کلمه آغاز می شود، شایسته ترین کلید واژه و کلمه‌ها لغت ها یا این که اصطلاحاتی می‌باشند که:

به مسئله مهم یا این که مسئله محتوا مرتبط میباشد. کلمه و واژه کلیدی بایستی توضیحی ظریف از محتوای شما باشد.
به صورت تر و تمیز بوسیله استفاده کننده متبوع کاوش میگردد. وسعت جستجوی کلمه و واژه کلیدی بایستی به اندازه کافی بلندمرتبه باشد تا بتوانید از بازار غرض ایده‌آل شما به تارنما شما ترافیک وارد نماید.
در‌حد رقابتی تارنما شما میباشد. تارنما شما می بایست صلاحیت کافی برای فراتر بودن از سکو وبسایت‌‌های دیگر که پیش از این درمورد آن واژه کلیدی سکو‌بندی گردیده‌اند را داشته باشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 151 تاريخ : سه شنبه 28 تير 1401 ساعت: 13:54

وردپرس یکی شایسته ترین سیستم‌های آموزش سئو تکنیکال مدیر محتوا برای ساخت وب سایت میباشد. با امداد این سیستم و فارغ از نیاز به کدنویسی به راحتی می‌اقتدار اینترنت‌تارنما حرفه ای پیاده سازی کرد. ولی پیاده سازی کردن تارنما وردپرس به معنای رونق تجارت و ورود به دنیای وب وجود ندارد. بلکه پس از نقطه نهایی پیاده سازی، مرحله‌ی اصلی‌تری آغاز میشود. این مرحله seo و باصرفه‌سازی اینترنت‌وب سایت میباشد که با یاری پلاگین seo در وردپرس جاری ساختن می گردد. ولی بهینه سازی متن چیست؟ در پی به گستردن بیشتر ایجاد متن seo گردیده و افزونه گزینه به کار گیری برای آن می پردازیم.

بهینه سازی متن چیست؟
بهینه سازی یا این که سئو از عبارت Search engine optimization به معنای با صرفه‌سازی برای موتورهای کاوش گرفته گردیده‌است. متن بهینه سازی گردیده نیز به محتوایی گفته می گردد که در آن همه الگوریتم‌های موتور جستجوی گوگل رعایت گردیده باشد. در کل کلیه موتورهای کاوش و بویژه گوگل برای سکو‌بندی اینترنت‌وب سایت‌ها، قانون ها خاصی را انتخاب کرده‌اند. هم اکنون اینکه هیچ یک از این ضوابط به صدق معین وجود ندارد. یعنی این مجموعه تا به امروز اعلام نکرده میباشد که برای سکو‌بندی وبسایت‌ها از چه معیارهایی استعمال می‌نماید.

به همین استدلال میان وبمسترها دانشی به اسم بهینه سازی صورت گرفته میباشد. این علم به تحقیق الگوریتم‌های گوگل و اثر آن بر سکو‌ی وبسایت میپردازد. دارای تخصص بهینه سازی هم کسی میباشد که متن بهینه سازی گردیده را برای ارتقا مرتبه‌ی تارنما ساخت و منتشر می‌نماید. یک اینترنت‌وب سایت بهینه سازی گردیده همراستا با الگوریتم‌های موتور کاوش کار می‌نماید. پس در نتیجه ها کاوش در صفحه های اولیه چشم می شود.

قاعدتاً اینگونه اینترنت‌تارنما‌هایی بازدیدکنندگان بیشتری دارا‌هستند. از سوی دیگر بخشی از این بازدیدکنندگان و کاربرانی که وارد تارنما میگردند، به مشتری تبدیل می شوند. پس یک متن seo گردیده قادر است تعداد مشتریان یک وب سایت را یکسری موازی نماید. پیرو یادگرفتن seo تارنما وردپرس به فراگیری بهینه سازی متن می‌پردازیم:

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 ساعت: 15:42


در واقع حتی وبمسترهای قادر نیز از این‌شیوه برای حذف یک آموزش سئو تکنیکال ورقه از تارنما استعمال می‌نمایند. به این دلیل که این فولدر به ربات‌های گوگل می گوید که اذن دسترسی به‌این ورقه را ندارند.

در واقع در حالتی‌که به ربات‌ها دستور دهید که از مجموع صفحه ها تارنما شما مسافت بگیرد، میتوانید این نحوه را آیتم به کارگیری قرار دهید. البته چنانچه برگه موردنظر به خارج پیوند گردیده باشد، همچنان در حاصل به اکران در میاید و همت‌های شما ناموفق خواهد بود.

مطلقا بخون  استراتژی قیف فروش در seo (سبک هجرت مشتری)
 در این‌حالت بیان کننده به ربات‌های جستجو گر گوگل گفته‌اید که حق ندارد از یک درگاه خاص وارد برگه خواهد شد البته در صورتی‌که می تواند از طرق دیگر این ورقه را مشاهده نماید، مشکلی نیست!

بدین ترتیب شاید استعمال از تگ noindex  نتیجه ها به مراتب بهتری را برای شما به یار داشته باشد.

خطای ۴۰۳
این‌راه شاید یک مقدار تهاجمی‌خیس از طریق‌های دیگر باشد. غالباً وقتی که نمیخواهید ذیل هیچ قوانینی اذن دسترسی به محتوای یک تارنما را به موتورهای کاوش و یوزرها بدهید، از این کد به کار گیری می کنید.

  درواقع شاید به کار گیری از این نادرست برای دوری از ایندکس شدن یک شیت از محتوای وبسایت مقداری خشونت‌آمیز باشد؛ به دلیل آنکه این نادرست غالباً برای مسائل امنیتی به‌شغل‌برده می گردد و همانگونه که پیش‌خیس نیز گفتیم، طرق بی آلایش‌تری نیز برای خودداری از ایندکس‌گذاری یک شیت وجود دارااست.

 حرف آخر
یک کدام از اقداماتی که وبمسترها در زمان مجال جاری ساختن میدهند، انجام تغییرات در پوسته و محتوای تارنما میباشد. بعضا از مواقع شیت‌ای به تارنما افزوده میشود و در بعضا از مورد ها نیز وبمستر با رسیدگی بازخوردهای به‌دست‌آمده از یک کاغذ تصمیم میگیرد که ورقه موردنظر را از تارنما حذف نماید.

دراین‌صورت شیت موردنظر فایده چندانی برای تارنما در ادامه ندارد. در اینگونه قوانینی از ابزار Removals  سرچ کنسول یا این که تگ noindex استعمال نمائید تا کاغذ موردنظر را برای مدام از کاغذ اکران حاصل حذف نمایید و براین اساس این شیت از فهرست ایندکس‌گذاری‌های وب سایت نیز حذف می شود که دیگر تأثیری در حاصل وبسایت نخواهد داشت.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 101 تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 ساعت: 14:11


به عبارتی‌طور که می دانید از سال‌های قبلی تمرکز بهینه سازی بیشتر آموزش سئو تکنیکال روی این قضیه بوده میباشد که ما محتوای خیر را تهیه و تنظیم کنیم یا این که بنویسیم و همت کنیم کلیدواژه مهم آن محتوا را تاکید کنیم؛ که تاکید کردن از روش bold کردن، ارتقاء چگالی آن keyword در آن متن و طرز‌های دیگری بوده که مدام مصرف شده میباشد اما روز آپدیت موضوعی به اسم بهینه سازی تکنیکال التفات بیشتری پیدا می‌نماید.

seo تکنیکال این میباشد که آیا وبسایت ما از حیث فنی پیش‌نیازهای مایحتاج را برای یک تارنما مطلوب و کاربرپسند دارااست یا این که نه و گوگل روی این قضیه روز آپ دیت حساس‌خیس میشود که ترازو seo صرفا یک محتوای عالی نباشد، بلکه ساختار وب سایت ازلحاظ فنی برای مخاطبان و بازدیدکنندگان مطلوب باشد.

 

3 طریق برای سئوی فنی
1. سرعت وبسایت
اولی ایده «سرعت وبسایت» میباشد. گوگل این مسئله را نظارت می‌نماید و مداقه متعددی برای آن قائل میباشد. براین اساس درصورتی که روی سرعت وب سایت‌تان شغل نکنید و اهمیتی ندهید و Load Time آن خیلی زیاد باشد هرچقدر هم که روی مقاله‌ها و مطالب بهتر شغل فرمایید،‌ نمی‌توانید سود بهتر بگیرید.

پس روی ارتقاء سرعت وبسایت فعالیت فرمایید که یک کدام از مفاد بهینه سازی تکنیکال میباشد.

2. داشتن SSL
دو‌مین ایده «داشتن SSL» یا این که SSL encryption میباشد. قطعا چشم‌اید که در مرورگر، برخی از وبسایت‌ها هنگامی نشانی و اینتر را می‌زنید یک قفل خرد در آن مرورگر چشم میشود و می‌نویسد که‌این رابطه امن میباشد. این زمینه نیز از نگاه گوگل بسیار اساسی میباشد و می توانید با یک سرچ معمولی در وب پیدا فرمایید که چطور می توانید تارنما‌تان را با پروتکل SSL به سرور وصل فرمائید که‌این شغل هم خیلی مشقت بار وجود ندارد و میتوانید با یک جستجوی بی آلایش در گوگل مشاهده کنید که چطور می توانید وب سایت‌تان را با پروتکل SSL سازگار یا این که امن نمائید.

در صورتی‌که این فعالیت را اجرا دهید نشانی صفحه های وبسایت‌تان به مکان HTTP با HTTPS آغاز میشود که مورد بهتری میباشد.

3. به کار گیری از Structured Data
سو‌مین ایده اساسی در seo تکنیکال «استعمال از Structured Data» یا این که داده های ساختاریافته میباشد. Structured Dataها کدهای کوتاهی می باشند که معمولا به اولیه محتوایتان (نوشته‌علمی یا این که هر متنی) اضافه میگردند و سبب ساز می‌گردد که گوگل بتواند داده ها بیشتری راجع به آن محتوا اخذ نماید.

شما با تمجید یک Structured Data معمولی می‌توانید به گوگل بگویید که نوشته‌علمی‌ای که نوشتم فرمان پخت یک خوراک میباشد، فرصت پختش 18 دقیقه میباشد و خیلی داده ها بیشتر از جمله غذایی که صحیح میگردد تعدادی کاری انرژی به تن می رساند و…

بدین ترتیب با شناخت با Structured Data یا این که داده‌های ساختاریافته، نحوه ساخت و ساز آن و افزودن آن به صفحه های وب سایت میتوانید داده ها خیلی بیشتری درخصوص یک محتوا در دست گوگل قرار دهید و گوگل به‌این مورد به شما پاداش یا این که مشوق میدهد زیرا می داند که شما قیمت قائل شدید و می خواهید که محتوایتان با معیارهای بالاتری ساخت و ساز خواهد شد.

در حالتی که این امور را اعمال دهید میتوانید مطمئن گردید که سکو خیلی بهتری در حاصل گوگل استحصال خواهید کرد. بعداز امروز دنبال یادگیری تکنیکال بهینه سازی هم باشید و seo را فقط در باصرفه کردن یک کلید واژه و کلمه در یک متن ندانید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 90 تاريخ : سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 13:18


معدل حالت (Position) واپسین معیاری میباشد که در گزارش Performance می‌توانید آموزش سئو تکنیکال ملاحظه کنید. Position به جایی گفته می گردد که پیوند وب سایت شما در صفحه های نتیجه ها کاوش برای لغت ها کلیدی خاص قرار گرفته باشد. در شرایطی که وب سایت شما فیض بلندتر باشد پس حالت شما 1 و در‌حالتی که در بالای کاغذ دوم قرار گرفته باشد ممکن میباشد وضعیت شما 11 باشد.

معدل Position یک مقدار معدل از وضعیت هایی میباشد که تارنما شما برای هر کلمه و واژه کلیدی در آن درجه قرار می‌گیرد (خواسته از معدل این میباشد که تک تک حالت ها به تعداد کلمه ها کلیدی تقسیم گردیده باشد)

گزارش کلی این ترازو، وضعیت های وبسایت شما‌را برای هر واژه و کلمه کلیدی که در وبسایت نوشته شده آرم می دهد. در صورتیکه این نتیجه ها را بر طبق یک ورقه غربال نمایید، معدل حالت برای لغات کلیدی مرتبط با آن شیت خاص نشان داده می شود. در شرایط کلی معدل حالت، معمولاً جزء مهم ترین داده ها این ابزار به اکانت نمی آید ولی در‌صورتی‌که مقداری اسکرول فرمایید، در جدول تحت نمودار میتوانید رسیدگی فرمائید برای هر واژه کلیدی در چه موقعیتی در حاصل کاوش قرار می‌گیرد و این نوع داده ها اساسی می‌تواند برای شما بسیار کاربردی باشد.

با استعمال از این داده ها خیر صرفا می‌توانید به شکلی ظریف تحقیق فرمائید که هر کاغذ از سایت شما در طول جستجوی یک کلمه و واژه کلیدی خاص در چه موقعیتی قرار میگیرد، بلکه همان طور که جنیفر شولمن (متخصص بازاریابی وب سایت فورچون) گفته، می‌توانید از این داده ها برای پژوهش بر تغییرات مرتبه پس از اجرا پیکربندی و سئو ها استعمال نمایید.

۴.پژوهش نمائید چه تنی چند از صفحه ها تارنما شما بوسیله گوگل ایندکس گردیده اند
با به کارگیری از گزارش Coverage کنسول جستجوی گوگل میتوانید پژوهش نمایید که دقیقا یک سری ورقه از وبسایت شما بوسیله گوگل ایندکس گردیده‌است. برای اینکار همان طور که در صورت تحت هم علامت داده گردیده، در سمت چپ پنل کنسول بر روی Coverage کلیک کرده و آنگاه آیتم Valid را تعیین نمایید.

در‌این گزارش می‌توانید تعداد صفحاتی که در فولدر XML وبسایت مپ تصویب نموده اید را با تعداد صفحاتی که بوسیله گوگل ایندکس گردیده اند مقایسه فرمائید. این شغل به ویژه برای وبسایت های گران قدر خیلی اثر گذار میباشد و شایسته ترین خط مش برای تشخیص دادن این قضیه میباشد که آیا تارنما شما مشکلاتی در ارتباط کراول شدن، ایندکس شدن و یا این که تکرار شدن محتواها داراست یا این که نه.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 81 تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 ساعت: 13:34


۱) سرعت وب سایت، مهمترین استدلال!
طبق گفته گوگول، سرعت تارنما در کنار تلفن همراه فرندلی بودن یکی‌از مهم‌ترین فاکتورهای آموزش سئو تکنیکال مو جود برای مرتبه دهی به تارنما یا این که مقاله شما هست.
چرا؟
زیرا یک کدام از هدف ها گوگل از بدو احداث بهبود تجارب کاربری بوده میباشد. در اینترنت گردی کلیه ما دوست داریم مقاله آیتم نظرمان تخت گاز برای ما اکران داده گردد. این دقیقا به عبارتی لحظه ایست که ما دوست نداریم برای بازرسی یک نوشته‌ی‌علمی ۱۰ ثانیه به ورقه نمایشگر خویش خیره بمانیم.

 

طبق گفته گوگل فرصت ایده آل برای بارگزاری مقاله شما می بایست تحت ۳ ثانیه باشد، پس سوای تامل عملکرد نمائید اولیه سرعت وب سایت خویش را بررسی کرده و بعد ایرادات و خطاها مو جود را با یاری گروه فنی رفع فرمائید.
معمولا اشتباهات سرعت وبسایت مخصوصا در تارنما های وردپرسی مرتبط با پوسته وبسایت، پلاگین ها، عکس ها، المان های تصویری،css و … میباشد.

برای ارزیابی سرعت تارنما خودتان به شما پیشنهاد میشود از تارنما GTmetrix و google insights استعمال فرمائید. این دو وبسایت با نظارت وب سایت، پیشنهادات بسیار خیر برای بهبود سرعت وبسایت در دست شما قرار میدهند.

 

۲) ربات ها می بایست بفهمند!
گوگل برای مشاهده تارنما شما و همینطور مطالب نو ای که منتشر نموده اید از ربات هایی که به آن خزنده یا این که crawler گفته می‌گردد به کارگیری می نماید.
این ربات ها علی رغم هوشمندی بالا، بضاعت بسیار بالایی برای گردش فی مابین وب سایت شما ندارند، برای همین ما با قرار دادن لینک و پیوند های داخلی و (فرنگی) بایستی رویکرد را به آنها نماد دهیم.

برای این شغل پیوند سازی اصولی فی مابین صفحه ها وب سایت، قرار دادن مقاله ها مرتبط، آرم دادن صفحه ها پرمخاطب و با اعتبار ورقه بالا و در غایت صفحه های خرید، می تواند ضمن هدایت استفاده کننده به صفحه ها مقصود و بهبود نرخ تبدیل، به کرالرهای گوگل نیز برای چرخش دربین صفحه ها وبسایت یاری دهد.

نکته: برای نشانه دادن و جلب اعتنا گوگل به مطالب تازه وب سایت می بایست پیوند مقاله یا این که برگه نو خویش را بوسیله ابزار سرچ کنسول به رویت خزنده ها برسانید.
در هفته های آجل نحوه های صحیح لینک و پیوند سازی داخلی را نیز ذیل همین تیتر با هم رسیدگی خوا هیم کرد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 80 تاريخ : شنبه 18 تير 1401 ساعت: 14:46


1.    تدوین استراتژی پیوند سازی داخلی :
برای پیوند سازی داخلی می بایست آغاز استراتژی لینک آموزش سئو تکنیکال و پیوند سازی داشته باشید. برای مثال تارنما شما درباره پیاده سازی قطعات خودرو خدماتی ارائه می نماید. میتوانید نوشته‌ی‌علمی ای جامعه درباره پیاده سازی قطعات خودرو تنظیم فرمائید، بعد برای قسمت های گوناگون و عنا وین نوشته ی علمی، در صفحه های داخلی وبسایت خویش، لینک و پیوند ساخت‌و‌ساز نمایید و از انکرتکست های متنوع نیز امداد بگیرید تا استفاده کننده به قرائت و تعقیب کردن مطالب شما تشویق خواهد شد. این نوع لینک و پیوند سازی داخلی، بسیار رشته ایست. فراموش نکنید که وب سایت های ماهر، به جزئیات نیز می‌پردازند؛ پس به مخاطب علامت بدهید که هیچ نکته ای از دیده شما به دور نمی ماند.

2.     آشنایی کاربر و تنظیم guideline برای محتوای لینک و پیوند های داخلی :
در استراتژی لینک و پیوند سازی داخلی، شما ناچارید معلوم نمائید که برای چه مخاطبی، چه مطلبی را ایجاد نمایید و طبق نرم افزار هنگامی مشخص و معلوم، به هدف ها خویش دست پیدا فرمایید. بعداز آشنایی کاربر و تیم بندی استفاده کننده بر پایه ی سن و علایق و نیازها، می‌توانید نرم‌افزار مدونی برای پیوند سازی خویش داشته باشید. به عنوان مثال در شرایطی که شما تارنما آموزشی در موضوع مطالب درسی دارید، می‌توانید برای علم آموزان در حوالی فصل امتحانات پیوند های مفیدی ساخت نمائید یا این که برعکس،قبل از استارت امتحانات، پیوند سازی را برای پدر و مادر ایفا دهید.

3.    رئیس پیوند های خروجی هر کاغذ :
استراتژی پیوند سازی داخلی به شما می‌گوید که تعداد پیوند های داخلی در انتخاب سکو تارنما شما اثر چشمگیری دارااست. اکثر وقت ها پیوند های داخلی پیوند های فالو (follow) می‌باشند. هرچقدر تعداد پیوند های خروجی صفحه های ارتقاء پیدا نماید، اعتبار کاغذ کمتر میشود. در دست گرفتن فرمائید که هر کاغذ بیشتراز ۵ لینک و پیوند خروجی نداشته باشد.

4.    دستکاری محتوای لینک و پیوند ها مبتنی بر لغت ها کلیدی اثر گذار در بهینه سازی :
مقصود شما از لینک و پیوند سازی، ارتقاء مرتبه وب سایت و ورود بیشتر مخاطبان به آن میباشد. به این ترتیب شما بایستی لغات کلیدی پرجستجو در موتورهای کاوش را از روش قابل انعطاف افزارهایی مانند Moz استحصال فرمائید و بر به عبارتی محور، لغت ها کلیدی را در پیوند های وب سایت خویش قرار دهید. فراموش نکنید که لغات کلیدی و ساخت و ساز محتوا seo گردیده، یکی‌از اصول پیوند سازی داخلی و فرنگی میباشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 129 تاريخ : پنجشنبه 16 تير 1401 ساعت: 14:08


هر اینترنت‌سایتی برای رقابت و ایستادگی نیاز به یک فونداسیون داراست. آموزش سئو تکنیکال اصول بهینه سازی تکنیکال ردیف فقرات تارنما شماست. ساختار وب سایت شما با این اصول پابرجا میماند و سوای آن وبسایت فروپاشی خواهد کرد.
فرض فرمائید که شایسته ترین محتوای عالم را نوشته اید و هر هر که واژه کلیدی آن را کاوش نماید بایستی به شیت شما هدایت خواهد شد، ولی با کلیک برروی پیوند شما 10 ثانیه ارتفاع میکشد و هم چنان محتوا گشوده نشده میباشد. به ازای مجموع این ثانیه ها شما بازدید کنندگان خویش را از دست می دهید و نرخ پریدن bounce rate ارتقاء مییابد.
اهمیتی ندارد که محتوای شما چقدر جالب و خوب درج شده میباشد، از آنجایی که کوشش اینترنت‌وب سایت شما ضعیف میباشد هر لحظه بازدیدکنندگان را از دست می دهید. این یک نمونه بی آلایش از التفات بهینه سازی تکنیکال بود که سوای آن دیگر هیچ چیز در تارنما شما عنایت نخواهد داشت.
به همین ادله قصد دارم شمارا با مهمترین جنبه های بهینه سازی تکنیکال آشنا کنم، اینکه هرمورد تا چه اندازه برای تارنما شما حیاتی می‌باشند و چه‌گونه بایستی ایرادات را شناسایی و برطرف فرمائید. با ما همدم باشید…

تعداد لغات: ۳۴۴۲ مجال رسیدگی: ۲۶ دقیقه هم اینگونه می‌توانید فولدر PDF نوشته‌ی‌علمی را دانلود فرمائید

فهرست مطالب:

رعایت ساختار بابا-فرزندی
ریسپانسیو
سرعت
رفع ارورها
محتوای تکراری
ساختار اطلاعات
crawl errors
seo عکس
امنیت

 

رعایت ساختار بابا-فرزندی
گام نخستین داشتن یک ساختار وب سایت منظم میباشد
استعمال از مجموعه بندی مطلوب برای تولیدها و داشتن یک ارتباط بابا-فرزندی (child-parent) در بین صفحه ها از نکات بهینه سازی تکنیکال میباشد. این نکته وقتی بسیار مداقه میابد که وبسیات شما تعداد صفحه های متعددی داشته باشد، پس ربات ها می بایست فرصت متعددی را صرف نمایند تا وارد صفحه های شوند. درضمن رعایت این اصول منجر میگردد تا هیچ کاغذ ای از وب سایت سوای اینکه لینکی به آن اشاره نماید وجود نداشته باشد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 169 تاريخ : چهارشنبه 15 تير 1401 ساعت: 14:13


Meta Refresh
هنگامی ریدایرکت جای اینکه در سطح سرور صورت پذیرد، در سطح ورقه آموزش سئو تکنیکال ایفا‌ میشود، می گوییم Meta Refresh ساخته شده است. دیدنی اینجاست که‌این یک نحوه ‌سئویی سفارش گردیده وجود ندارد؛ چون معمولا نماید میباشد و قابلیت و امکان استعمال از آن بسیار ضعیف میباشد. شمارش معکوس ۵ ثانیه‌ای بیشتر زمان ها با meta refresh یاروهمدم میباشد. این شمارش معکوس اکثر زمان ها با متن «در شرایطی‌که تا ۵ ثانیه دیگر به برگه نو هدایت نشدید، اینجا کلیک فرمائید» در صفحه ها اینترنت‌وبسایت‌های متعدد مشاهده می‎گردد.

شایسته ترین نحوه ریدایرکت برای بهینه سازی
ریدایرکت از یک URL به نشانی دیگر، یک طریق معمول میباشد. البته وسیع ترین غلط در طول این پروسه این میباشد که تصور کنیم پیاده سازی دوباره اینترنت‌وبسایت‌مان خیلی عالی و خوب فعالیت‌ می‌نماید فارغ از اینکه زیاد به بهینه سازی پندار کنیم. چنانچه به تفکر سئوی نباشید، درجه‎بندی اینترنت‌وب سایت‌ شما میتواند  با جراحت‌های دور از شوخی و نامطلوبی مواجه خواهد شد.

از طریقه ‌گوگل، URL‌های متعدد به معنای صفحه ها متعدد می باشند. براین اساس به مکان به دست آوردن اعتبار برای برگه‌‌ای که از  قدیم داشته‌اید و تک تک اعتباراتی که در حین سال جاری‌ها برای همگی پیوند‌هایتان عده کرده‌اید، یک ورقه تازه تاسیس شده است.

در‌این وضعیت گوگل (و بقیه موتورهای کاوش) این کاغذ را تحت عنوان برگه نو تحقیق می‎نمایند و بر این شالوده، جایگاهی را به آن تخصیص‌ می دهند. زمانی گوگل هنگام رسیدگی ورقه قبل با خطای «404 Page Not Found» مواجه‌ میگردد، فرض‌ می‌نماید که برگه حذف گردیده است و به همین ادله قیمت آن از در بین‌ می‌رود. هنگامی این حادثه برای هرکدام از صفحه های از وب سایت شما بی‌افتد، سود آن‌ میتواند برای حصول‌وکارتان ویران کننده باشد.

پیشگیری کردن از این حادثه خیلی راحت میباشد؛ صرفا کافی‌ست از 301 Redirect به کار گیری فرمایید. کد 301 (بدین مضمون‌ که‌این شیت به‌طور همیشگی منتقل شد) به اپ درخواست‎کننده‌ میگوید که محتوای یک URL به URL دیگری منتقل شد‌ه‌است. هنگامی موتور کاوش کد 301 را مشاهده‌ می‌نماید، ‌سئوی تخصیص داده گردیده را از URL جان دار گرفته و به URL تازه منتقل‌ خواهد کرد.

این شغل همینطور از خطای «Page Not Found» هنگام جستجوی کاغذ دیرین پرهیز‌ می‌نماید. درعوض، این صفحه ها به طور یک پارچه به کاغذ تازه هدایت‌ میگردند.

هزینه ریدایرکت
جنبه دیگری که هنگام به کار گیری از ریدایرکت HTTP بایستی در حیث گرفته گردد، اثر کوشش میباشد. هر ریدایرکت نیاز به یک درخواست HTTP مازاد به سرور داراست. این عمل به‎طور معمول یکسری صد میلی‎ثانیه به مجال بار گذاری یا این که بار گذاری برگه اضافه می‌نماید. این رخداد از طریقه تجربیات استفاده کننده بسیار بد میباشد و سبب ساز ساخت‌و‌ساز فشار غیرضروری روی سرور اینترنت می‎خواهد شد. برای جاری ساختن این فعالیت می بایست از زنجیره‏های ریدایرکت که در آن یک ریدایرکت، سبب به ریدایرکت دیگری می شود، پرهیز کنید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 14 تير 1401 ساعت: 14:12


سرچ کنسول گوگل خیر فقط به شما یاری‌ می‌نماید تا تلاش وب سایت خویش آموزش سئو تکنیکال را نظارت فرمائید، بلکه این قابلیت را هم مهیا می‌نماید تا به گوگل دیسکاور دسترسی داشته باشید. یک شیت منحصر وجود داراست که به شما امداد‌ می‌نماید کارایی محتوای خویش را در دیسکاور، به‌طور ظریف تجزیه و نظارت فرمائید. در‌این شیت میتوانید معیار بازدید کلی خویش را برای زمان فرصت مشخصی پیدا و ترافیکی که بوسیله پست‌های خاص ساخت و ساز‌ می‌گردد را رسیدگی نمایید.

گزارش دیسکاور در سرچ کنسول گوگل به سوال ها تحت جواب میدهد:

وب سایت ما هر یک‌سری وقت یک توشه بوسیله گوگل دیسکاور به یوزرها اکران داده می‌گردد؟
ترافیک وب سایت ما چقدر میباشد؟
گوگل دیسکاور بیشتر چه نوع محتوایی را اکران میدهد؟
تفاوت شیت محتوای ما در دیسکاور نسبت به موتورهای جستجوی کهن چیست؟
برای مثال با استعمال از این تجزیه و بررسی‌ها متوجه می‌شویم که پست ما در Web Stories از حیث بازدید و کلیک‌هایی که از دیسکاور داشته، بسیار عالی بوده میباشد.

از این نتیجه ها برای استحصال داده ها در امر آنچه محتوای شما نیاز داراست، به کارگیری نمایید. درنگ‌ میکنید چرا یک پست خاص در یک روز خاص ترافیک متعددی داشته میباشد؟ چه چیز متفاوتی در‌این محتوا وجود داراست؟ شما می توانید این روندها را تجزیه و بررسی فرمایید و با دوراندیشی بیشتری در خصوص محتوای دیسکاور خویش تصمیم بگیرید.

امتحان و غلط فرمائید
درین نوشته‌ی علمی، شما نحوه‌های مختلفی در خصوص طریق کارکرد دیسکاور خاطر گرفته‌اید. این طرز‌ها تا حد متعددی به شما یاری می‌نمایند تا بتوانید محتوایتان را در گوگل دیسکاور اکران دهید. با این اکنون هر صنعتی، بایدها و نبایدهای خاص خویش را داراست. در صورتیکه شیوه‌های دیگری به ذهنتان می رسد تا گوگل دیسکاور محتواهای شمارا به یوزرها اکران دهد، قطعا آنان‌را آزمون فرمایید و از آزمایش کردن طرز‌های نو نترسید.

سود‌گیری
درین نوشته‌ی علمی خواندیم که google discover یک محتوای فردی گردیده با قابلیت و امکان ادراک علایق استفاده کننده و کیفیت توسعه و گسترش آنها در زمان فرصت میباشد. تارنما‌های خبری بیشترین کلیک را از گوگل دیسکاور می گیرند، البته کلیه صنعت های‌ میتوانند از این قابلیت و امکان به کارگیری نمایند تا یوزرها بیشتری با آنها رابطه بگیرند.

محتوای تازه و به‌روز، شانس بیشتری برای اکران در دیسکاور داراست، ولی محتواهای مدام سبز هم می توانند برای زمان خیلی وقت گیر روی وب سایت‌تان ترافیک بیاورند. برای توفیق در دیسکاور، سازندگان محتوا می بایست مورد ها پایین را رعایت نمایند:

مطمئن شوند که صفحه ها اینترنت‌سایتشان برای گوشی مطلوب‌اند.
محتوای خویش را بر روی چیزهایی متمرکز نمایند که برای مارک و مخاطبان غرض آنان مفهوم‌‌دار باشد.
محتوای جذاب، مرتبط و موثر برای یوزرها تولید نمایند.
محتوای بصری دیدنی (از جمله تصاویر و فیلم‌های باکیفیت) را به محتواهای متنی خویش اضافه نمایند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 112 تاريخ : دوشنبه 13 تير 1401 ساعت: 13:46


گونه های متا تگ بهینه سازی چیست؟ متا تگ ها چه تاثیری در بهینه سازی آموزش سئو تکنیکال وبسایت دارا هستند؟ به دنبال اشکال متا تگ های اصلی seo 

Robots meta tag
این نوع از تگ های راهنمای ایندکس ، در نصیب head تارنما قرار داده می‌شوند. متاتگ های ربات گونه های مختلفی و متعددی دارا هستند که در‌پی به پر کاربرد ترین آنها خوا هیم پرداخت. همچینن اصلی میباشد این تگ ها را چه وقتی به کارگیری نمایید که در‌پی توضیح خوا هیم بخشید.

متا تگ index / noindex
وظیفه این اتریبیوت اعلام ایندکس کردن یا این که نکردن برگه ای میباشد که‌این قطعه کد در آن وجود داراست. در وضعیت معمول موتور های جست و جو همه صفحه های را ایندکس می نمایند به همین ادله نیازی وجود ندارد از اتریبیوت ایندکس به کار گیری نمائید.

ولی درصورتی که که نیاز داشتید برگه متبوع ایندکس نشود ، میتوانید از مورد دوم یعنی noindex  استعمال نمائید.

چه هنگامی از نوایندکس به کارگیری کنیم؟
ممکن میباشد بخواهید کاغذ ی پروفایل را از حاصل گوگل بردارید. انگیزه این فعالیت نیز مشخص و معلوم میباشد. به جهت اینکه هر مخاطب یک پروفایل غیروابسته گانه داراست و استفاده کننده مهمان به برگه نام نویسی انتقال میابد. از این رو می‌توانید از متا تگ جدید ایندکس برای این ورقه به کارگیری نمائید.

متا تگ follow / nofollow
این امر به گوگل اعلام می نماید همگی لینک و پیوند های این شیت می بایست دنبال شوند یا این که خیر. درواقع زمانی که ربات های خزنده به شیت شما وارد می گردند همگی لینک و پیوند ها را دنبال می نمایند تا داده ها آن شیت را نیز در ایندکس خویش قرار دهند. به همین خیال و خاطر می قدرت اعلام کرد در موقعیت پیشفرض در حالتی‌که این کد را در ورقه قرار ندهید ، گوگل پیوند ها را دنبال خواهد کرد به این ترتیب قرار دادن تگ follow  غیر ضروری میباشد.

در صورتیکه nofollow را تعیین کردید ، ربات های موتور جست و جو ارزشی از ورقه شما به کاغذ ای که به آن لینک و پیوند داده اید منتقل نخواهد کرد.

چه هنگامی از متا تگ nofollow  استعمال کنیم؟
در بعضا از تارنما ها ممکن میباشد چشم باشید در قسمت کامنت ها ، قابلیت قرار دادن لینک و پیوند وجود داراست. در‌حالتی که در تارنما شما نیز این قابلیت برقرار میباشد ، عالی میباشد از این تگ به کارگیری فرمائید تا بها کاغذ خویش را محافظت نمائید.

 

متاتگ noarchive
این گزینه برای صفحاتی استعمال می گردد که نمی‌خواهید ، یک ورژن از کش آن در نصیب SERP برای یوزرها اکران داده خواهد شد. در موقعیت پیشفرض موتور های جست و جو این فعالیت را اجرا میدهند که می‌توانید با این تگ از آن جلو گیری نمایید.

چه وقتی از noarchive به کارگیری کنیم؟
ممکن میباشد یک تارنما تجاری داشته باشید و کالایی عرضه می‌کنید که ارزش آن سریع تغیر مییابد و نمی‌خواهید ارزش گذشته آن برای یوزرها قابل مشاهده باشد. درین هنگام می توایند از این متاتگ استعمال نمایید.

یک مثال از این متاتگ های نام برده را ملاحظه کنید :

 

 

 

همانگونه که می‌دانید درین نمونه ، موتور های جست و جو نباید این ورقه را ایندکس نمایند و هیچ کدام از لینک و پیوند های درون این کاغذ را نباید دنبال نمایند.

X robots tag
این نوع از متا تگ ها به نسبت بغرنج خیس از متا تگ های روبات میباشند که میتوانید به غیر از فولدر های html پوشه های دیگر را نیز در دست گرفتن نمائید. از جمله می‌توانید برای پوشه های pdf تارنما خویش این کد ها را به شغل ببرید.

X robots tag  در تیتر HTTP نشانی URL شما استعمال میگردد و انعطاف بیشتری نسبت به متاتگ های روبات دارا‌هستند.

درین نصیب یک مثال از این نوع برچسب ها را مشاهده می‌کنید :

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 13:42


بهینه سازی تکنیکال یک قدم خیلی اساسی تو پروسه بهینه سازی وب سایت است آموزش سئو تکنیکال و در‌صورتی‌که مشکلی تو معماری سایتتون یا این که از حیث تکنیکال داشته باشید میتونه سعی های دیگه ای که جاری ساختن میدین رو بی فیض بکنه.

پس پی بردن مسائل تکنیکال و فنی برای شما که هدفتون بهینه سازی سایتتان در موتورهای کاوش میباشد می بایست عنایت بالایی داشته باشد.

خبر عالی هم این می‌باشد که شما تنها کافی است یک توشه برای بالا بردن جايگاه تارنما در گوگل این شغل های تکنیکال رو بر روی سایتتان ایفا دهید و مجبود نیستید هر روز باهاش مواجه بشین.

در‌این نوشته‌علمی شما رو با این تکنیک های seo آشنا خوا هیم کرد، شایسته ترین طرز ها برای جاری ساختن کارها فنی و تحقیق موردها تکنیکال که با بررسی لیست های ارائه گردیده جاری ساختن میشود.

بهینه سازی تکنیکال چیست؟
برای فهم و شعور خوب دعوا تکنیکال بیاید از یکسری اصطلاحات اساس استارت کنیم.

نخستین، می بایست خلاصه ای از ماهیت بهینه سازی چیست؟ رو براتون به معمولی ترین سبک توضیح بدیم که با فرایند سئو موتورهای کاوش آشنا بشین.

seo وبسایت به چه معنا میباشد:

مطمعن بشین که موتورهای کاوش به وبسایت شما دسترسی دارا هستند.
محتوای کیفیت عالی داشته باشین که بتونه به سوالهای کاربرانتان جواب جامع بدهد.
به موتورهای کاوش سیگنال های مثبتی در جهت بهبود درجه خویش جابجایی دهید.
به ربات های موتورهای کاوش یاری فرمایید مقهوم سایتتون رو خوب ادراک بکنن
اتکا ربات های گوگل و مخاطب رو ارتقاء به‌این تا اعتبار سایتتان بیشتر گردد.
چنانچه مفاد بالا رو رعایت نمائید میتونید یکی‌از نامزد ها برای استخراج درجه های بالا در موتورهای کاوش گزینش گردید.

عملیات seo وبسایت رو چطوری استارت کنیم؟
چنانچه نوشته‌ی‌علمی پیشین ما درخصوص روش فعالیت موتورهای کاوش مطلعه کرده باشید، بایستی بدونید که اولی قدم شغل کردن موتورهای کاوش فرآیند خزیدن و فهرست بندی داده ها سطح اینترنت میباشد.

موتورهای کاوش در‌پی صفحه های وبی که در دسترس مردم می باشند مراجعه میکنند و به فهرست خویش اضافه میکنند.

پس از کشف و تلاوت این صفحه های عملیات سازماندهی مقر داده خویش را مطابق مقررات الگوریتم خویش اعمال می‌دهند و به مخاطب مطابق سوال های آنان جواب ظریف را می دهند.

بهینه سازی تکنیکال چیست؟ یک فرآیند فنی تو مراحل seo تارنما به حساب آورده می شود که به خزیدن و ایندکس صفحه های به وسیله موتورهای کاوش یاری میکند تا خوب بتوانند به صفحه ها تارنما شما دسترسی پیدا نمایند و سوای هیچ مشکلی فهم از مضمون‌ کلی وبستتان داشته باشند.

تکنیکال گفته می گردد زیرا غرض اساسی از بهینه سازی تو این قسمت سئو زیرساخت یک وب سایت است.

برای فهم این معنا در تصویر پایین به نمودار نگاه نمایید بهینه سازی به سه نصیب مهم تقسیم میگردد:

seo تکنیکال
بهینه سازی داخلی
سئوی خارجی
seo داخلی بر روی کاغذ داخلی تارنما جاری ساختن می‌گردد و بیشتر با محتوا مشغول می باشد که شما با ساخت‌و‌ساز محتوایی باکیفیت و رفتار تجربیات خوش آیند برای استفاده کننده می‌تواند به گفت و گو بک لینک و پیوند سازی شما که در offpage seo اهیمت بالا داراست هم یاری دهد و این شغل برای ارتقاء اعتبار در طی پروسه مرتبه بندی امداد خواهد کرد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 159 تاريخ : شنبه 11 تير 1401 ساعت: 16:04

Kyle Sanders از Complete Web Resources می‌گوید آموزش سئو تکنیکال که برای seo محلی می بایست لیستی از شرکتهای دارای اعتبار در صنعت خویش را تهیه و تنظیم کرده و بعد از آن در گوگل برای لغات کلیدی مد حیث خویش کاوش فرمایید. بعد معلوم نمایید که کمپانی هایی که لیست نموده اید برای کلید کلمه و واژه های شما در کاغذ نتیجه ها جستجوی گوگل حضور دارا‌هستند یا این که نه!

با این طرز شما میتوانید لیستی از کلمه ها کلیدی را داشته باشید که با امداد ساخت و ساز محتوا و اخذ لینک و پیوند از وب سایت های دارای اعتبار جايگاه آنان را در گوگل بالا ببرید و استفاده کننده خاص خویش را به تارنما جذب نمایید. Kyle Sanders سفارش می نماید برای بهینه سازی کردن محتوایی که رقبای قوی شما در آن حضور ندارند بر روی ایجاد محتوا توکل فرمایید.

 برای توفیق در بهینه سازی محلی یک محتوای خوب ساخت‌و‌ساز کرده و آن را برای گوگل قابل شناسایی نمائید
Andrew Hagni  از  Byers Creativeباور دارااست که بهینه سازی یک تارنما برای موتورهای کاوش از ساخت‌و‌ساز محتوا و بهینه سازی داخلی استارت می‌شوند. وی می‌گوید که هیچ حقه جادویی در شغل seo وجود ندارد و شما برای اخذ سکو فراتر در گوگل می بایست شایسته ترین محتوا را نسبت به دیگرافراد ارائه داده و تارنما خویش را به زیبایی پیاده سازی فرمایید و به تجارب کاربری نیز در هنگام ساخت وب سایت دقت داشته باشید.

Andrew Hagni میگوید که هنگامیکه برای یک مشتری فعالیت seo را اجرا میدهد یک ارزیابی لیست بهینه سازی تهیه و تنظیم می نماید. که‌این نظارت لیست از ساخت یک محتوای حاذق آغاز می شود. شما نیز در شرایطی که محتوای با کیفیتی ایجاد فرمائید موتورهای کاوش و مخاطبان برای شما بها بیشتری قائل خواهند بود. و فرصت ماندگاری یوزرها در وبسایت شما ارتقاء خواهد یافت.

تقدیر طومار های قانونی در seo محلی اثر متعددی دارا هستند
Andrew Tuzson,   از  Evol Empire Creativeمعتقد میباشد که گوگل برای تقدیر طومار های قانونی دارای اعتبار بها قائل میباشد و درجه وبسایت شما در بهینه سازی محلی زیر اثر این برهان قرار خواهد داشت. ولی تقدیر طومار قانونی چیست؟ خواسته از تقدیر طومار قانونی این میباشد که از اسم مارک شما در درحال حاضر حاظر در شبکه‌های‌مردمی و وب سایت های همکار ذکر شده گردیده باشد. در شرایطی که مارک شما یا این که مشتریانتان از گذشته در فضای مجازی پر اسم و رسم باشد گوگل به تارنما امتیاز بیشتری خواهد اعطا کرد و بهینه سازی کردن تارنما با سرعت بیشتری شکل میگیرد.

در کشور ایران اکثر وقت ها مارک های خوراکی دارنده اینگونه وضعیتی میباشند و قبل از ورود به بازار وب کاربر خویش در‌این دور و اطراف را به سمت اسم مارک خویش جلب کرده اند.

درمورد تارنما ها نیز تقدیر طومار آن ها عبارت خواهد بود از معیار نشر مقاله ها آنان در فضای مجازی، براین اساس اساسی میباشد که همواره در وبسایت خویش مقاله ها بروز داشته باشید.

 مخلوط بک لینک و پیوند های دارای اعتبار با به کار گیری با صرفه از عبارات کلیدی در بهینه سازی محلی جادو می نماید
Gayatri Patel  از  Basic Brandingمی گوید که ادغام دو استراتژی ایجاد محتوای کیفیت خوب و اعتنا به لغت ها کلیدی در آن به خصوص رعایت استفاده لغات کلیدی در متا تگ تیتر و متا تگ توضیحات و ادغام این تکنیک با تولید لینک و پیوند های کیفیت بالا قادر است جايگاه گیری وب سایت شما با کلمه ها کلیدی دلخواه را ارتقاء دهد.

شما می بایست برای هریک از کلمه ها کلیدی مهم وبسایت خویش برگه ای جدا ساخت و ساز نمائید. هرکدام از صفحه های تارنما بایستی دارنده متا تگ تیتر و متا تگ توضیحات غیر وابسته با واژه و کلمه کلیدی مرتبط با به عبارتی برگه باشند. شما میتوانید برای سئو بیشتر محتوای صفحه های از پیوند های داخلی نیز یاری بگیرید و با لغات کلیدی به صفحه های مرتبط لینک و پیوند بدهید.

 محتوای بی چگونگی و ضعف در تجربیات کاربری به ارتقا نرخ پریدن می انجامد
Shailen Lodhia  از EXPRESEOمیگوید جايگاه 1 گوگل فارغ از داشتن نرخ تبدیل مطلوب و فروش بالا در تارنما بی بهره و بی معنا میباشد. هنگامیکه یوزرها بعداز کلیک بر روی تارنما فورا از وبسایت بیرون گردیده و تعاملی با وب سایت ندارند شما در تارنما خویش محتوای بی کیفیتی دارید و یا این که تجارب کاربری ضعیفی را در تارنما ارائه می دهید. فارغ از داشتن محتوای مطلوب و تجربیات کاربری مثبت کل همت شما برای بهینه سازی کردن یک وبسایت بیهوده و بی سود خواهد بود.

برای سنجش واحد سنجش اثر محتوای وب سایت بر روی کاربر می اقتدار معیار مراجعه به ورقه تماس با ما وبسایت را مرجع قرار اعطا کرد. چون که مراجعین به‌این برگه با تارنما شما تماس خواهند گرفت.

 به کارگیری از کانال تجارت خویش برای اخذ بک پیوند محلی
Steve Schawb  از  Digital Eel کانال تجارت چیست؟ شما تحت عنوان رئیس یک بیزنس با کسانی در هم اکنون معامله و رابطه می باشید این اشخاص برای ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند محلی نقطه استارت مطلوب می‌باشند. در‌صورتی‌که نمی دانید که از کجا استارت نمائید کافیست دفتر کار تلفن کمپانی را برداشته و به اسم ها نگاهی بی اندازید. درین دفترچه شما خریداران فرآورده پایانی، فروشندگان و ساخت و ساز کنندگان کالای اول، لیست همکارانی که با شما تعامل تجاری دارا‌هستند، خبرنامه ها و مجلات محلی که تبلیغات شما‌را منتشر کرده اند  را مشاهده می نماید.

شما می‌توانید فی مابین این اشخاص، صاحبان تارنما هایی را بیابید که برای اخذ بک پیوند بسیار مطلوب هستند.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 103 تاريخ : سه شنبه 7 تير 1401 ساعت: 13:24

وقتیکه میخواهید برای اینترنت وبسایت آموزش سئو تکنیکال خویش محتوا ساخت فرمایید به دو مورد اصلی می بایست توجه نمائید.

اولیه: چه گونه محتوایی باکیفیت ساخت‌و‌ساز نمایید که کاربر را به تعامل با وب سایت دعوت نماید و یا این که استفاده کننده را مشغول سازد و از کلیه مهمتر استفاده کننده را به خریدار تبدیل نماید.

دوم: چه طور محتوای ساخت گردیده را در دسترس کاربر آن قرار دهید.

ازآنجاکه بیشتر ترافیک وب سایت ها از موتورهای کاوش ناشی می‌گردد. یکی‌از شایسته ترین راهکارهای ارتقاء آشنایی مارک بوسیله مخاطبان متاع و سرویس ها سئو محتوا برای موتورهای کاوش میباشد. ساخت و ساز محتوای کیفیت عالی و seo محتوا برای موتورهای کاوش در پیشین دو مراحل مستقل بود البته روز آپدیت با ارتقا موتورهای کاوش و اقتدار تشخیص صحیح محتوا کیفیت عالی این دو اصل به هم دیگر نزدیکتر شدند.

شما نیز می بایست چهت نیل به توفیق می بایست این دو ادله را در کنار هم خویش قرار دهید و محتوای تارنما را براساس کیفیت خوب و قابلیت و امکان ارائه در موتورهای کاوش ایجاد فرمایید. به خیال و خاطر داشته باشید که ضمن آنکه محتوای وب سایت می بایست بی نیاز و کاربرپسند باشد. زبانی که برای ذکر این محتوا گزینش میگردد نیز بسیار مداقه داراست. در‌حالتی که لهجه شما با آنچه استفاده کننده انتظارش را داراست تفاوت چشمگیری داشته باشد حتماً شما مخاطبان اکثری را از دست خواهید بخشید.

با مجموع توسعه های موتورهای کاوش شما هنوز هم میتوانید راهکارهایی بیابید که بصورت موقت و سوای ساخت و ساز محتوای کاربرپسند به مرتبه های بالای گوگل برسید. ولی به خیال داشته باشید که ماندگاری در‌این مرتبه ها غیر ممکن میباشد. چون که مخاطبان روز آپدیت کمتر به وب سایت شما دقت علامت خواهند اعطا کرد.

 

 

چه چیزی سبب ساز می گردد که یک نوشته‌ی‌علمی عالی به حیث رسد؟
تایپ کردن یک محتوای بهتر را نمی قدرت یادگرفتن اعطا کرد البته اصول کتابت یک نوشته‌ی‌علمی بهتر قابل یادگیری و فراگیری میباشد. شما صحیح مانند یک تالیف کننده می بایست روایت مارک خویش را برای کاربرانی در مدیوم های (متن، فیلم، صوت و ...) متعدد مطرح کنید. درپی تعدادی نکته برای تایپ کردن یک نوشته‌ی علمی عالی را لیست کرده ایم:

مقاله ها خویش را با نمونه ها توانا فرمائید: مثالهای قدرتمند و مرتبط عالی از هر عنصر دیگر به مقاله ها شما قیمت و اعتبار می‌دهد. به کار گیری نمونه هایی که در آن ها از خبر‌ها و مسائل روز تحت عنوان رفرنس به کار گیری میشود، کوشش بسیار بالاتری از مرجع قرار دادن داستانی از مشتریان میباشد که خواننده شما با آن آشنا وجود ندارد.
خویش واقعیتان را پنهان نکنید: برای ساخت و ساز یک متن مخصوص از شخصیت خودتان استعمال فرمایید. در حالتی‌که شوخ طبع و یا این که حتی مقداری خیره کننده و غریب میباشید اذن دهید این مشخصات در متن شما نمایان خواهد شد. این خصوصیات امداد می نماید خواننده تفاوت متن شما با دیگرافراد را فهم نماید. صراحت دارد که همگی شما مجبور به رعایت اصول مرتبط با کمپانی و سازمان خویش می‌باشید اما می اقتدار علاوه بر رعایت استاندارد های ماهر به متون اندکی احساس اضافه کرد.
استفاده کننده خویش را به شناسید: اینترنت وبسایت و یا این که وب لاگ شما دفترچه یادداشت شما وجود ندارد. شما بایستی زبانی را برای رابطه برقرار کردن با استفاده کننده خویش تعیین نمایید که برای استفاده کننده دلپذیر و قابل ادراک باشد. در شرایطی‌که استفاده کننده شما جمعیت بزرگی را تشکیل می‌دهد. شما بایستی از متن های معمولی خیس استعمال فرمایید. و گزاره های خویش را کوتاه خیس فرمایید. در غایت شما بایستی به نمونه های مرتبط پیوند ساخت و ساز فرمائید و بعنوان سختگیرترین منتقد خویش متن مندرج را یک سری توشه دستکاری فرمایید تا به متنی ایدآل برسید.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 96 تاريخ : دوشنبه 6 تير 1401 ساعت: 16:42


درصورتی که شما یک وبمستر باشید و اخیرا یک نوشته‌ی‌علمی منتشر کرده باشید آموزش سئو تکنیکال احتمالا عشق دارید مانند اینجانب متوجه گردید که در گوگل برگه چندم هستیم تا رقبای خویش را پژوهش کنیم و در پایان درجه خویش را بالاببریم. برای یافت کردن وضعیت وبسایت در نتیجه ها گوگل بایستی از یک سری ابزار استعمال کنیم که به شما درین نوشته‌علمی چندتا از آنان‌را معرفی خواهم کرد.

چرا برای این‌عمل می بایست از ابزار‌های آنلاین به کارگیری کنیم؟

این فعالیت بسیار مجال‌بر میباشد و وقت و انرژی متعددی از شما می گیرد.
معمولاً این فعالیت فیض‌ی صحیح را علامت نمی‌دهد و اعتنا پایینی دارااست، ادله آن‌هم این میباشد زمانی شما واژه و کلمه یا این که عبارتی را در گوگل سرچ میکنید گوگل کوشش می‌نماید شایسته ترین و مجاورت‌ترین سود را به شما نشانه دهد. هم اکنون اینترنت‌وبسایت‌هایی که شما بیشتر روی آنها کلیک کردید و از آنان بیشتر بازدید کردید ازنظر گوگل در حق تقدم برای شما قراردارد. احتمالاً یکی‌از وبسایت‌هایی که شما زیاد از آن بازدید میکنید وب سایت خودتان میباشد. به این ترتیب این احتمال وجود دارااست که وبسایت شما درنتیجه جستجوی خودتان در گوگل در درجه‌ی بالاتری را علامت دهد برای مثالً ورقه نخستین حاصل قرار داشته باشد، البته برای بقیه یوزرها این‌طور وجود ندارد!!!
با اعتنا به توضیحات بالا چه خط مش‌حلی برای درک کردن اینکه در‌ گوگل برگه چندم هستیم وجود دارااست؟ درین نوشته‌ی‌علمی ما به شما یاری میکنیم جواب سؤال خویش را بیابید پس تا انتهای نوشته‌علمی یاور ما باشید. برای اینکه بدانیم در گوگل ورقه چندم هستیم عالی میباشد از ابزارهای آنلاین بدون‌پول و غیر بدون‌پول که در‌پی به معرفی آنها میپردازیم به کار گیری کنیم.

جستن حالت وب سایت در حاصل گوگل
در مجموع می بایست یکسری نکته را برای شما بازگو کنم، اعتنا داشته باشید برای این‌که از ابزارهای متفاوت به کارگیری فرمائید بایستی وضعیت مکانی را روی World Wide قرار دهید تا بتواند فیض‌های بهتری را به شما نماد دهد. و متاسفانه به جهت این‌که جمهوری اسلامی ایران تحریم میباشد نمی‌توانیم داده ها و دیتاهای دقیقی از کشورمان را به دست بیاوریم. موقتی تا‌هنگامیکه این خطاها وجود داراست بایستی از همین ابزارها و بامحدودیت‌هایشان به کارگیری کنیم. این میباشد دستیابی‌و‌فعالیت اینترنتی در جمهوری اسلامی ایران! آموزش سئو تکنیکال...

ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 150 تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 ساعت: 13:50


گوگل فرمان روا موتورهای جستجوست و روزمره به 3.5 میلیارد آموزش سئو تکنیکال کاوش جواب میدهد. زمانی ما کلام از seo می‌کنیم، در واقع هدفمان ارائه جواب های بهتر به سوال های یوزرها در جستجوها میباشد.

Larry Page و Sergey Brin، نهاد گذاران گوگل در سال 1998 ماموریت خویش را اینطور تعریف کردند:

“ماموریت ما مرتب سازی به داده ها اینترنت در عالم و در دسترس قرار دادن آنان برای یوزرها میباشد.”

این ماموریت امروز نیز پا برجاست. با این اکنون طرز سازماندهی آنان در طی مجال دستخوش تغییراتی گردیده‌است. الگوریتم های گوگل همواره در هم اکنون بروزرسانی با مقصود ارائه داده ها مرتبط میباشند. حاصل اثرگذار و مرتبط، محتواهایی می باشند که گوگل در کارایی برای اکران آنهاست.

این زمینه بدان معنیست که محتوای بهتر از دید seo در بالا باید برای کابران گوگل اثرگذار و گران بها باشد. البته موءثر بودن در چه فاکتورهایی خلاصه می‌شود؟ گوگل این فاکتورها را دربرگیرنده مفاد پایین می‌داند:

وجود داده ها اثر گذار
وجود داده ها گران بها بیشتر نسبت به دیگر تارنما ها
قابل متکی بودن بودن
کیفیت خوب
جذابیت
در حالتی‌که این فاکتورها برای محتوا در کنار هم واقع شوند، پتانسیل قیمت محتوا در بهینه سازی ارتقاء خواهد یافت. سوای منفعت مندی از این فاکتورها، محتوای شما قیمت خاصی نخواهد داشت. توجه داشته باشید که ساخت و ساز محتوای بهتر، فقط تکه ای از جورچین حصول درجه است. شما در کنار آن از مسائل تکنیکال seo نیز نباید غافل گردید.

پنج برهان برای ادراک نقش اصلی محتوا در seo
حالا که با بهینه سازی نویسی و شیوه تایپ کردن محتوای جالب آشنا شدید، وقت آنست که به قضیه اساسی مقاله یعنی نقش محتوا و استدلال التفات آن در بهینه سازی بپردازیم. وب لاگ وب سایت مشهور Kissmetrics در یکی پست های خویش اذعان داشته که بهینه سازی در واقع به عبارتی بازاریابی محتواست. از‌آنجا که تایپ کردن محتوا جز طلاق ناپذیری از هر تلاشی در بازاریابی محتوا به حساب آورده می شود، پس با اعتقادوباور میتوان اظهار‌کرد که بهینه سازی عملا مساوی ساخت و ساز محتواست. ولی چه‌گونه؟

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 97 تاريخ : شنبه 4 تير 1401 ساعت: 14:14


بالاخره وقت تایپ کردن فرا رسیده میباشد.

به حیث میرسد شغل های مقدماتی متعددی چهت نیل به‌این مرحله اجرا داده‌ایم؛ آموزش سئو تکنیکال البته دربین همگی‌ی آنها مجال، رسیدگی و اپلیکیشن‌ریزی به عبارتی چیزهایی‌ست که نسخه برداری رایتینگ پیروز seo را از پست‌های بلاگ سرسری و فارغ از دستکم کارایی جداگانه می‌نماید.

هنگام تایپ کردن، عبارت کلیدی و مخاطبان خویش را در لحاظ داشته باشید؛ ولی به خاطر داشته باشید که اذن دهید جریان تایپ کردن در شما به‌طور طبیعی رخداد بیافتد.

لغات کلیدی را به‌اجبار در کل جمله ها نچپانید. در‌صورتی‌که تمرکز خویش را بر روی زمینه مراقبت کرده باشید، توزیع کلمه ها و لغت ها کلیدی به‌طور یک‌پارچه و متناسب در نوشتار شما مراقبت گردد.

قطعاً عبارت کلیدی خویش را دست‌کم در او‌لین تیتر فرعی، و ترجیحاً در بیشتراز یک تیتر فرعی قرار دهید.

آری، حواسمان است که میخواهید فهرست کردن نکات مهم نوشته‌ی‌علمی‌ی خویش را برای گوگل سهل وآسان نمایید؛ البته مقصود آخری شما تایپ کردن مقاله برای کسانی‌ست که آن را خواهند خواند، خیر برای موتورهای جست‌وجو.

گنجاندن پیوند داخل محتوا برای seo اساسی میباشد. درباره‌ی اینترنت‌وب سایت‌هایی که به آن ها لینک و پیوند می‌دهید درایت و داده ها داشته باشید تا بتوانید از داشتن پیوند‌های دارنده با کیفیت اعتقادوباور نتیجه ها فرمائید. تارنما الکسا یک منبع بهتر برای تحقیق اعتبار اینترنت‌وبسایت‌ها میباشد.

مرحله‌ی ۶: دستکاری
پیش از دستکاری پیش‌نویس اول‌ی نوشته‌علمی، دگمه‌ی «تکثیر» را نزنید!

مجموع نکته‌ی نسخه برداری رایتینگ بهینه سازی مرتبط با ساخت و ساز محتوای دارنده با کیفیت میباشد.

این بدان معناست که پژوهش ها ضعیف، نادرست املایی، بی‌نظمی و ایرادات دیگر به اعتبار شما ضربه‌ی دورازشوخی میزند. محتوای شما بایستی تخصص (expertise)، توان (authority)، و امکان اتکا (trustworthiness ) شما (E-A-T) را به اکران بگذارد.

در شرایط ایده‌آل، شما می بایست یک روزنگار محتوا داشته باشید تا بتوانید در مسیر صحیح خویش باقی بمانید و اذن دهید مقاله ها شما برای یک یا این که دو روز بمانند، و آن گاه مجدداً برگردید و آنها‌را دستکاری آخری نمائید.

دستکم، نوشته‌علمی‌ی خویش را چنددفعه پیش از تکثیر گزینه رسیدگی قرار دهید. قرائت با صدای بلند می تواند به شما در تشخیص نصیب‌های ناخوش‌آیند و سوا جریان طبیعی متن یاری دهد.

آموزش سئو تکنیکال...
ما را در سایت آموزش سئو تکنیکال دنبال می کنید

برچسب : آموزش سئو تکنیکال, نویسنده : mohammadsrc seotechnicaltraining بازدید : 86 تاريخ : چهارشنبه 1 تير 1401 ساعت: 15:40